<< Muface

Ajudes assistencials MUFACE i pautes COVID-19.
Concessió d'ajudes de la convocatòria de Projectes d'I+D+i 2019

AJUDES ASSISTENCIALS

S'ha publicat en el BOE la convocatòria d'ajudes assistencials de MUFACE, a través de la Resolució de 3 d'agost de 2020, de la Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat, per la qual es convoquen ajudes assistencials per a l'any 2020

Poden sol·licitar-se des del 20 d'agost fins al 5 d'octubre.

Els canals per a fer-ho són:

• Seu electrònica El servei estarà operatiu des del 20 d'agost.
  • En les oficines de MUFACE, amb cita prèvia.
  • Per correu postal.

Tota la informació està en la pàgina web de MUFACE. Aquestes ajudes inclouen les destinades al copagament farmacèutic.

S'ha publicat un tuit des del compte oficial de Twitter @mufaceoficial

COBERTURA MUFACE COVID-19

S'ha actualitzat la informació relativa a les pautes a seguir pels mutualistes en els casos de símptomes compatibles amb l'afecció de COVID-19 i en cas de possible contacte estret amb persona positiva a aquesta.

Es tracta de dos supòsits diferents que exigeixen resposta diferent:

1. Quan existeixen símptomes, es tracta de situacions que requereixen assistència sanitària, per la qual cosa l'o la mutualista ha de contactar amb el seu propi servei de salut, que serà el servei públic de salut públic o l'entitat concertada, segons hagi estat la seva elecció.

2.  En canvi, quan es tracta d'un possible contacte estret amb persona que ha donat positiu en proves COVID-19, sense símptomes, estem davant una situació que s'enquadra en la competència de vigilància epidemiològica, que correspon als serveis de salut pública de cada comunitat autònoma. Cal estar llavors al que digui l'autoritat sanitària pública.

Publicada la resolució de concessió d'ajudes de la convocatòria de Projectes d'I+D+i 2019, per un import de 363,13 milions d'euros

L'Agència Estatal de Recerca ha publicat en la seu electrònica del Ministeri de Ciència i Innovació la resolució de concessió d'ajudes de la convocatòria 2019 de Projectes d'I+D+I corresponents als Programes Estatals de Generació de Coneixement i Enfortiment Científic i Tecnològic del Sistema d'I+D+i i d'I+D+i Orientada als Reptes de la Societat, en el marc del Pla Estatal de Recerca Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020.

La convocatòria finançarà amb 363.134.975 milions d'euros 2918 projectes, seleccionats en règim de concurrència competitiva d'un total de 6533 presentats. Se sufragarà el 45% dels projectes concursants sent la quantia mitjana de 124.446 euros per projecte aprovat. Els seus beneficiaris són organismes públics de recerca, universitats tant públiques com privades, entitats i institucions sanitàries públiques i privades, Centres Tecnològics i Centres de Suport a la Innovació Tecnològica i centres d'I+D+i tant públics com privats sense ànim de lucre.

7 de setembre de 2020