<< Demandes de CSIF

Els professors universitaris necessiten un Estatut del PDI.

Els professors universitaris necessiten un Estatut del PDI
CSIF reclama una negociació ja per establir una veritable carrera professional i integrar els col·lectius docents i investigadors més precaris i vulnerables.

Davant les nombroses consultes que ens han arribat, volem assenyalar que, des-de CSIF, portem molt de temps esperant poder negociar un Estatut del Personal Docent i Investigador que reguli qüestions claus per al col·lectiu com les figures de professorat, l'accés, la carrera acadèmica, la jornada laboral, les retribucions, etc..

Us informem que, després del comunicat conjunt de fa deu dies de CSIF-UGT-CC.OO., El secretari general d'Universitats s'ha compromès a iniciar pròximament un procés negociador amb aquestes tres organitzacions sindicals a les que aviat ha d'enviar l'esborrany de Estatut de PDI que està ultimant el Ministeri d'Universitats.

Davant la confusió creada amb notícies alarmants en els mitjans, el secretari general ens va informar també que res sortirà a consulta pública fins després de l'estiu i que, a l'exigir la modificació de la Llei Orgànica d'Universitats i haver de passar pel Congrés dels Diputats , estima un termini de tramitació de vuit o deu mesos, com a molt aviat.

24 Juny 2020